1 דקות קריאה
השקעות נדל"ן עם הצלחה


כמשקיעי נדל"ן אנחנו מוצפים מדי יום מכמות מידע אינסופי. כמות המידע שאנו מסוגלים לעכל בו זמנית הינו משמעותי עבור הידע שלנו. מצב זה מקשה על היכולת לדעת מה באמת חשוב. מה באמת משפיע על ההשקעה שלנו ומה באמת יגרום להשקעה שלנו להצליח.

קיימים שלושה תחומים עיקריים הנמצאים בסדר עדיפות גבוהה. תחומים אלו ראויים לזמן שלך, לאנרגיה שלך ולתשומת לב מרבית. אם תשים לב לתחומים אלו, תיתן שרות חיובי ומשמעותי להשקעה שלך.

שלושת התחומים בו משקיע נדל"ן פאסיבי צריך להתמקד בהם:

תחום ראשון - השירות שאתה מקבל.

מנהלי הנכסים הם סוג של "גיבורים" בהשקעה פאסיבית. בלעדיהם סיכוי אפסי שההשקעה תעבוד, והם אמונים שהתהליכים יעבוד בצורה חלקה. הם אוספים שכר דירה, מתחזקים את הנכסים, מתמודדים מול הדייר והבעיות שלו, ובד"כ שואפים שהנכס יישאר במצב אופטימלי כדי שהדייר יישאר לשנים רבות. מנהל נכס טוס יביא בטווח הארוך להגדלת ההכנסות, הפחתת ההוצאות והכנסה נטו גדולה יותר עבורך. לא מספיק רק לאתר מנהל נכס, צריך להשקיע במציאת שותף לטווח הארוך שיעריך את מה שאתה מעריך וייתן שירות מעולה עם ירידה לפרטים.

תחום שני – המערכות שלך 

א. בדיקת נאותות

בדיקת נאותות: עבור משקיע נדל"ן בדיקת נאותות היא קריטית להצלחה. פה זה המקום להשקיע זמן בלרדת לפרטים. מבצעים אותה כאשר אתה כבר "בשל" לקנות נכס. חשוב לעשות אותה וגם לבצע אותה נכון. זה לא מסתיים רק ברכישת הנכס, זה ממשיך לתכנון הפיננסי, ניהול השוטף של הנכסים וכו'. בדיקת נאותות צריכה להתבצע בזהירות בכל שלב שבו נמצאים בצומת קבלת החלטות.

ב. ארגון וסדר במידע

מעבר לבדיקת נאותות יש להיות מאורגן כבר מההתחלה. יש לעבוד לפי תהליך מוסדר, צעד אחר צעד כבר מההתחלה. החשיבה של נדאג כעת לדברים החשובים ואח"כ נדאג לסדר וארגון תביא לכך שהסדר וארגון יהפוך להיות הדבר "הבוער". חוסר הארגון בהמשך יביא לך המון כאבי ראש והתעסקויות מיותרות ברגע האמת שתצטרך לקבל החלטות קריטיות. בעידן הדיגיטלי של היום, קיימים לא מעט פתרונות בנושא.

תחום שלישי – הצמיחה שלך 

  • אסטרטגיה

משקיעי נדל"ן לא מתקדמים לשום מקום אם הם לא גדלים, ואי אפשר לגדול את אין לך תכנית. כדאי לך לשאול את עצמך – האם התכנית שלך לעתיד הקרוב מוגדרות היטב וברורות לך? האם יש לך רשימת של משימות לביצוע? המטרות לטווח הארוך ולטווח הקצר צריכות להיות מפורטות – כמה נכסים תרצה לרכוש כל שנה, כמה הכנסה תרצה להשיג, איזה סוגי שווקים תרצה לחדור, איפה תרצה להיות עוד כמה שנים, ואיזה סוג של משקיע נדל"ן תרצה להיות בעוד כמה שנים. לכן חשוב מאוד סדר פעולות, מכיוון שהם הכרחיות להשגת השאיפות.

  • נטוורקינג
  • חלק מתהליך הצמיחה הינו מינוף קשרים שיש לך. לא מספיק להישען רק על הידע של האנשים שאתה מקבל מהם שירות בהשקעות שלך, אלא יש צורך להשתמש גם בידע של אחרים. יצירת קשרים עם משקיעים נוספים, מנטורים בתחום ומומחי נדל"ן שכבר עשו את זה, יכולה להעשיר את הידע במסע שלך כמשקיע נדל"ן. מדובר על עבודה שוטפת – לא להזניח !
  • למידה מתמשכת
  • אנחנו לומדים הרבה מהניסיון היום יומי בנדל"ן אך אנחנו לא יכולים להסתמך רק על זה. אל תוותר על הזדמנות ללמוד על ההשקעות שלך – קריאה , האזנה וניסיונות ליישם את מה שלמדת. ההזדמנויות להעשיר את הידע תביא אותך לעתיד פיננסי טוב יותר.


בהצלחה !!!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.