1 דקות קריאה
איך בונים פורטפוליו של נכסים

כלכלה שמרנית - סוגי נכסים, מגוון שווקים ורמות סיכון הם רק חלק ממנגנוני ההגנה למקרים בהם יש שינויים מאקרו כלכליים באיזורים שהחלטנו להשקיע בהם. 


גידול בקצב - ככל שעובר הזמן יחס ההכנסה שלך למול החוב הולך וגדל וההכנסה נטו עולה. עם זאת אתה כבר למוד ניסיון ויודע לזהות הזדמנויות בעזרת כלים שכבר רכשת בעבר. צריך לקחת את שני העובדות האלו ולמנף אותם ליצירת הכנסה שוטפת נוספת  גדולה יותר בפרק זמן קטן יותר .


חזון - מטרה זוהי מילת המפתח בעסק הזה. יש להגדיר מה הולכים להשיג בכל שלב ברמה פרטנית - באיזה שווקים אני הולך להתמקד השנה, כמה אני מקציב להשקעה, כמה נכסים אני הולך לרכוש, מה ההכנסות שצופים לקבל וכו' .


גידול לרוחב - מציאת עסקה טובה היא חשובה בתהליך. המשקיע לא הולך להיות בפרונט ולטפח את ההשקעה אלא יעסוק בענייניו ובהשקעות אחרות שהוא רוצה לבדוק וליזום. לכן, לא פחות חשוב הוא הצוות שיעבוד איתך בשוטף. שותפים טובים לדרך והאנשים שהם עובדים איתם צריכים להיות חלק אינטגרלי מהבחירות שלך.


יחס החוב להכנסה - כאשר באים לקבל מימון לרכישות נוספות יש לשים לב כי ההכנסה נטו משכירות תכסה לפחות 70% מהחזר ההלוואה. מצב זה מעמיד אותנו מול הבנק בעמדה חזקה יותר שאנו באים לבקש עוד ועוד הלוואות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.