1 דקות קריאה
למה אתה צריך להשקיע בארה"ב ?

1.כלכלה חזקה 

אין עוררין על כך שמדובר על המדינה עם יציבות גבוהה מבחינה כלכלית מה שמפחית משמעותית את הסיכון בהשקעה. ההתמודדות של ארה"ב מול הטלטלות שעברה בשנים האחרונות, מעיד על חוסנה ויציבותה הכלכלית. 

2.שקיפות המידע 

יכולת הגישה של כל אחד ואחד לנתונים, מאפשרת ניתוח נכון של התמונה הכלכלית. מדובר על אינספור נתונים היסטוריים לעומת נתונים נוכחים אשר מעידים על מגמות מחירים, מצב סוציואקונומי של האוכלוסייה, מחירי עסקאות שנעשו, שכירויות, הגירה לאזור, הכנסה ממוצעת, מקומות עבודה וכו' .

3.שפה ותרבות מקומית

אנו חולקים תרבות מערבית משותפת עם ארה"ב אשר מקלה על מימוש ויישום של תכנית השקעה שלנו. אין צורך בשפה נוספת מה שנותן יכולת שליטה עצמאית בהשקעה.

4.בטחונות 

השקעה בנכס נדל"ן בארה"ב הינה בטוחה מלאה לכסף שלנו ואף יותר מנכס בארץ. תהליך הרכישה מאובטח במס' מנגנונים המספקים לך הגנה משפטית לכל אורך הדרך. חשוב מאוד להכיר ולפעול לפי הכללים ע"מ לקבל בטחון מלא ויכולת בקרה אחר הנעשה.

5.תשואה שוטפת 

מדובר על תזרים מזומנים מהגבוה שקיים היום בעולם ההשקעות. תשואה זו עולה על שמירת ערך הכסף ויוצרת מקור הכנסה פאסיבי זמין ויציב.

6.מחיר רכישה 

סף הכניסה להשקעות נמוך משידעו משקיעי הנדל"ן בעשורים האחרונים ומאפשרים הצטרפות לא רק לטייקונים.

7.פוטנציאל עליית ערך

מחירי הבתים נמצאים הרבה פחות מעלות הבניה. עלות בית חדש מורכב מעלות הבניה, עלות הקרקע ורווח יזמי. באם נשווה בית קיים לעומת מחיר של בית חדש נגלה שקיים כעת פער של עשרות אחוזים אשר לא יכול להמשיך לאורך זמן ולפיכך זה רק עניין של זמן עד שהפערים יצטמצמו.


רוצה עוד סיבות? 

צור קשר ואראה לך איך זה עובד אצלי בפועל בעשרות נכסים ובמשך הרבה שנים.





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.